مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 اسفند 1394 ساعت 11:102016-02-27بين الملل

انتقاد روسیه از "نقض حقوق بشر" در آمریکا، ترکیه و اوکراین


کمیسیونر وزارت امور خارجه روسیه در زمینه حقوق بشر، دموکراسی و اجرای قانون تاکید کرد، گزارش عفو بین الملل بیانگر مشکلات فراگیر در آمریکا و وخیم شدن وضعیت حقوق بشر در ترکیه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری ایتارتاس، کنستانتین دولگف، کمیسیونر وزارت امور خارجه روسیه در زمینه حقوق بشر، دموکراسی و اجرای قانون گفت: این گزارش بار دیگر بیانگر مشکلات فراگیر و سیستماتیک در آمریکا است چرا که زندان گوآنتانامو همچنان باز است، مجازات اعدام منسوخ نشده، مجریان شکنجه های مخوف در برنامه بازداشت های غیرقانونی سازمان سیا همچنان حضور دارند و پلیس آمریکا از سلاح علیه شهروندان غیرمسلح استفاده می کند.

وی افزود: اشاره شد که شورای حقوق بشر سازمان ملل در تازه ترین بررسی دوره ای جهانی اش حول محور آمریکا 342 مورد توصیه به این کشور کرده که واشنگتن تعداد اندکی از آنها را قبول کرده است.

دولگف ادامه داد: به علاوه این گزارش وخامت قابل ملاحظه ای را در وضعیت حقوق بشر ترکیه ثبت کرده که نشان می دهد در حال حاضر وضعیت آزادی بیان و آزادی گردهمایی های صلح آمیز بسیار تنزل یافته و وخیم شده است.

سوء استفاده از قدرت و رفتار خشونت آمیز پلیس نیز به همراه تضعیف استقلال قوه قضاییه ذکر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد روسیه از "نقض حقوق بشر" در آمریکا، ترکیه و اوکراین

انتقاد روسیه از "نقض حقوق بشر" در آمریکا، ترکیه و اوکراین